Avon - Turquoise Pop

Drugarica mi je donela Avon katalog pre par dana, a kako su bile u toku neke akcije, ja sam odlučila da ih iskoristim. Naravno, uvek je mali problem kupovati na neviđeno, pa je tako ovaj lak došao u malo drugačijoj nijansi od one koju sam ja očekivala, tj one koja je bila predstavljena u katalogu. :D (izgledala mi je svetlije, sa šimerom)
S obzirom da ovakvu nijansu nemam u kolekciji, jedva sam čekala da je isprobam. Što se formule tiče nemam ništa posebno da kažem. Lak pokriva iz dva sloja, završnica ima relativno visok sjaj i suši se brže nego većina lakova koje imam. Boja je na fotografijama realno prikazana.
Moram da priznam da ova boja ne spada u moje omiljene, ali kako sam nalakirala ovaj lak moje oduševljenje nije prestajalo. Stalno sam gledala u nokte! :)
Kako se vama sviđa ova nijansa?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)








Share:

10 comments

  1. Volim kada su boje tako prigušene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam očekivala da će mi se ovoliko dopasti. :)

      Delete
  2. Očekivala sam neku ,,življu" nijasnu zbog naziva, ali moram da priznam da je ovakav mnogo lepši. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam očekivala veseliju kad sam videla fotografiju u katalogu. :D
      Slažem se potpuno. :)

      Delete
  3. Joj prelep je, mnogo lepši na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da će se tebi dopasti. :)
      Slažem se! :)

      Delete
  4. Divno izgleda, ne čudi me što si stalno gledala u nokte. :)

    ReplyDelete
  5. Vau! Jesenska mint boja, mnogo mi se sviđa :)

    ReplyDelete