Avon - Red Wine

Danas vam predstavljam jedan jako lep lak idealan za ove hladne jesenje dane. U pitanju je Avonov Red Wine.
Formula ovog laka nije baš najidealnija. Malo je ređi tako da izgleda jako loše nakon nanošenja samo jednog sloja. Nakon drugog mi se činilo kao da nokatna površina nije u potpunosti ravnomerno pokrivena. Ja sam se ovaj put odlučila da to budu tri jer mi je tako najlepše izgledalo. S obzirom da se lak brzo suši to mi nije bio problem. Nanela sam Seche Vite nadlak za dodatni sjaj.
Kako se vama dopada ova nezaobilazna jesenja nijansa?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)









Share:

10 comments

  1. Mnogo je lepa boja, šteta što mu i formula nije bolja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog nijanse sam očekivala da je malo gušća pa samim tim da pokriva skoro u jednom sloju. Slažem se, jako je lepa. :)

      Delete
  2. Divan je :D Uvijek nanosim lak u sva sloja, tako da bi ga rado udomila bez obzira na formulu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U principu nije tako loša, mislim da je to više do mojih očekivanja. :)
      Jeste! :)

      Delete
  3. So shiny! (Sorry for the English comment)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problem, thank You for the comment!
      I added one coat of Seche Vite topcoat.

      Delete
  4. jako lijep lak, imala sam ga davno i potrosila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, verujem da ću ga često mazati u ovom periodu godine. :)

      Delete
  5. divna boja, divna :D
    klasika za jesen :D

    ReplyDelete