Glitter gradijent

Glitter gradijent je jako jednostavan, a efektan manikir. Meni izgleda jako elegantno, ženstveno i lepo i idealan je za neke specijalnije prilike, kao što je matura npr. Koristila sam dva nova laka: OPI Servin' Up Sparkle i China Glaze Glistening Snow. Baza je OPI So Many Clowns...So Little Time.
SMC...SLT spada u Sheer nijanse, idealne za francuski manikir. Ja obožavam ovaj lak, i mažem ga jako često. U jednom sloju pokrije tek nešto malo, a dodavanjem svakog sledećeg izgleda sve lepše. Na fotografijama imam samo jedan sloj preko Eveline 8u1 baze.
GS je lak koji me je oduševio čim sam ga videla. Nisam ga probala preko celog nokta, ali mu je pokrivenost jako dobra, i mislim da bi srebrni lak kao baza ovom bila super kombinacija. Na suncu posebno dolazi do izražaja.
SUS ima dve dimenzije glitera. Jako sitni, i dosta krupniji, šestougaonog oblika.
Naravno, ceo manikir mnogo lepše izgleda uživo, nego na fotografijama.
Nadam se da vam se dopada.
Hvala na izdvojenom vremenu :)








Share:

9 comments